Identificación de la sede
La sede electrónica de l’Alministración del Principáu d’Asturies ye la dirección electrónica disponible pa la ciudadanía al traviés de redes de telecomunicaciones prevista pola Llei 40/2015, de 1 d’ochobre, de Réxime Xurídicu del Sector Públicu, onde realizar trámites y xestiones cola alministración autonómica de forma segura.
La so titularidá correspuende a l’Alministración del Principáu d’Asturies. Les competencies de la so xestión correspuenden dafechu a la Dirección Xeneral d’Estratexa Dixital y Intelixencia Artificial según el Decretu 24/2024, de 15 de marzu (ábrese nuna pestaña nueva)
Ta disponible na dirección electrónica https://miprincipado.asturias.es
La sede ye accesible a la ciudadanía y a les empreses de forma gratuita y permanente.
Garantiza la identificación de l’Alministración del Principáu d’Asturies, cuando se rellacione cola ciudadanía y con otres Alministraciones públiques, col usu de sistemes electrónicos.
La sede electrónica de l’Alministración del Principáu d’Asturies ta certificada d’alcuerdu al Esquema Nacional d’Interoperabilidá. Puedes descargar el certificáu equí
Normativa reguladora de la sede electrónica
Llei 39/2015, de 1 d’ochobre, del Procedimientu Alministrativu Común de les Alministraciones Públiques
Llei 40/2015, de 1 d’ochobre, de Réxime Xurídicu del Sector Públicu
Real Decretu 203/2021, de 30 de marzu, pol que s’aprueba’l Reglamentu d’actuación y funcionamientu del sector públicu por medios electrónicos
Llei 6/2020, de 11 de payares, reguladora de determinaos aspectos de los servicios electrónicos de confianza
Llei 37/2007, de 16 de payares, sobre reutilización de la información del sector públicu
Real Decretu 311/2022, de 3 de mayu, pol que se regula l’Esquema Nacional de Seguranza
Real Decretu 4/2010, de 8 de xineru, pol que se regula l’Esquema Nacional d’Interoperabilidá nel ámbitu de l’Alministración Electrónica
Real Decretu 1553/2005, de 23 d’avientu, pol que se regula la espedición del documentu nacional d’identidá y los sos certificaos de firma electrónica
Llei 34/2002, de 11 de xunetu, de servicios de la sociedá de la información y de comerciu electrónicu
Resolución de 10 de payares del 2016, de la Conseyería d’Emplegu, Industria y Turismu, pola que s’aprueba la política de firma electrónica y certificaos del Principáu d’Asturies (Boletín númberu 265 del martes 15 de payares del 2016)
Llei Orgánica 3/2018, de 5 d’avientu, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos dixitales
Reglamentu (UE) 2016/679 del Parllamentu Européu y del Conseyu de 27 d’abril del 2016 relativu a la protección de les persones físiques tocante al tratamientu de datos personales y a la circulación llibre d’estos datos.
Decretu 218/2008, de 29 d’avientu (ábrese nuna pestaña nueva), pol que s’aprueba’l Reglamentu del Boletín Oficial del Principáu d’Asturies. Na so disposición adicional única establez: «la sede electrónica de l’Alministración de la comunidá autónoma del Principáu d’Asturies ye www.asturias.es»
Na Sede Electrónica de l’Alministración del Principáu d’Asturies:
Dispónse d’accesu directu a les Sedes Electróniques dependientes de l’Alministración del Principáu d’Asturies.
Pue consultase’l Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA) dende’l so primer númberu’l sábadu 3 de xineru de 1835
Publicar información d’interés xeneral como:
- Perfil del Contratante
- Facturación electrónica
- La to área personal
- Verificación de documentos electrónicos
- Tablón d’anuncies